reklama

Vladimír Mečiar: “Vo väzniciach, je plno miesta pre komunistov”

Keď povedal Vladimír Mečiar: “Vo väzniciach, je plno miesta pre komunistov”, zostalo Slovensko v šoku. Nik od 17 novembra 1989 sa neodvážil povedať na námestiach Slovenska, takú vetu. Raz tuším Štepa zavtipkoval a povedal “Lopatami na nich” a námestie mu odpovedalo “nechceme násilie”. Nuž tak 17 november bol v znamení ne násilia a preto sa vravelo o zamate o nehe. O nežnej revolúcii.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Dnes “otca vlasti” Vladimíra Mečiara čaká operácia srdca, v časoch keď HZDS klesá neustále k politickému dnu. Dnes HZDS na čele s Vladimírom Mečiarom leží pri nohách Roberta Fica a Robert Fico zametá s “otcom vlasti” ako s handrou. Dnes by slová Vladimíra Mečiara o väzniciach pre komunistov, vyzneli naprosto smiešne. Nie väznice, ale vláda je plná komunistov a vo vláde spolu s komunistom Ficom sedí aj komunista Mečiar..

Príbeh komunistu Mečiara je príbehom, ktorý jasne vraví, ako dopadne komunista – populista, ak čo len na chvíľku prestane s populizmom, ak prestane počúvať hlas krčmy 4 cenovej skupiny, ak podľa hlasu svojich sympatizantov prestane riadiť svoje rozhodnutia a konanie. Ak prestane hlavne vravieť, to čo chce počuť krčma 4 cenovej skupiny a jeho fanúškovia na SME on line. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Slová Mečiara: “Vo väzniciach, je plno miesta pre komunistov” boli vyslovené Mečiarom úplne zámerne.

Komunista Mečiar poslal vtedy Sovensku základný odkaz, na ktororom potom neskôr okrem iného stála celá jeho obrovská popularita: Nie som komunista, naopak, som obhajca Slovákov a dokonca bojujem s komunistami!

Komunista Mečiar, dobre vedel, že hlas veriacich jednoducho ako komunista dostať nemôže, ale ako “otec vlasti” ho má zabezpečený.

Tak sa aj dlhodobo stalo. Dlhodobo voliči z ďaleko religiózneho vidieka, ako mesta hlasovali hlavne za Mečiara. Dnes veľká časť voličov Mečiara sympatizuje s komunistom Ficom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Dnes veľká časť voličov Mečiara, Mečiara opustilo. Dnes Mečiara čaká operácia srdca a zároveň ešte má v rukách svoj osud.

Slovensko má šťastie, Mečiar už nemá v rukách osud Slovenska. Svoj osud môže Mečiar zmeniť jediným – odchodom z politiky skôr, ako stane politickou handrou a následne politickou mŕtvolou s menom “otec vlasti”.

Strata komunistu Mečiara bude pre komunistu Roberta Fica nesmierne bolestná a bude zároveň znamenať začiatok jeho konca aj keď ho ešte bude chrániť maska nacionalizmu Janka Slotu.

 Slovensko sa prebudí zo sna a uvedomí si, že Robert Fico bol, je a bude vždy len a len komunistom, že celá komunstická šaškáreň s maskáčmi raz s nacionalizmom, potom socializmom, speje ku koncu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Už ani Che v pracovni premiéra komunistu Fica komunistom nepomôže… 

Peter Horvath

Peter Horvath

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  1x

som funkey, byvam v Bratislave, som funkeydedcek... Narodil som sa v siedmom mesiaci, siedmeho novembra na Zochovej ulici v Bratislave. Teda v porodnici a nie na ulici. Byval na Panenskej, az do straty panictva. V dome v ktorom som byval, byval svojho casu aj Orol Tatransky. Ja som sa obcas citil aj orlom, aj dost blbo, kedze som v detstve skulil. Skuliaci orol nie je nic moc. Okrem toho som skuliac musel chodit na husle. Hanbil som sa prenaramne. Niest puzdro az na Diebrovo namestie a pritom este skulit a vediet, ze ucitel bude smrdiet od cibule, bola riadna depka. Blbe bolo aj to ze som som mal skvely sluch a neznasal som sa pocuvat pri hrani na husle. Okrem toho vsetci kamarati v tom case hrali futbal. Neskor ma uspesne zoperovali a uz som neskulil, ale za to som videl dvojmo... Dalej strucne.ZS Zochova. Gymnazium Metodova. VSVU graficky design a kresleny film. Clen skupiny BAHAMA, ale aj Devinska Nova Vec, Trans music comp....zakladajúci člen VPN... Zoznam autorových rubrík:  smepolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu