reklama

Radostna sprava pre Slovensko: Robert Fico je komunista!

Kedze komunisti demokraticke volby na Slovensku nikdy nevyhrali, s najvacsou pravdepodobnostou, hraniciacou s istotou, buduce parlamentne volby komunista Robert Fico opat prehra.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (69)

Kedze komunisti demokraticke volby na Slovensku nikdy nevyhrali, s najvacsou pravdepodobnostou, hraniciacou s istotou, buduce parlamentne volby komunista Robert Fico opat prehra.

Jednoducho komunista Robert Fico ma smolu, ze chce byt premierom na Slovensku. V Bielorusku by Robert Fico dosiahol urcite viac, ako ubohych 82% Lukasenka. Peter Schutz decentne pise o cervenych trenkach a o zahranicno politickej orientacii komunistu Roberta Fica.

Mna mlcanie Roberta Fica, ktore sa v pripade Lukasenka da jednoznacne interpretovat, ako suhlas s diktatorom Lukasenkom vobec neprekvapuje. Robert Fico je pozorny citatel /a aj prispievatel?/ na SME on line. Robert Fico dobre vie, ze pisatelia ako aha, grunik, kackttussik, arton, p.maximus, kriq, funfun, a dalsie stare aj nove nick name su pisatelia jeho srdcu a myslienkam najblizsi, ze su to jeho verni volici z masa a kosti, jeho volici s rovnako komunistickym myslenim a videnim sveta. Kedze komunista Robert Fico nechce stratit ani jeden hlas komunistickeho volica, musi o diktatorovi Lukasenkovi mlcat. Diktatorov jeho volici miluju. Diktatorov si volici Roberta Fica zo srdca zelaju, denne ich obhajuju tu na SME on line, denne ogrciavaju a spochybnuju demokraticky svet. Nuz tak. Je dobre, ze aspon Schutz priznava, co davno, pradavno uz vie cele Slovensko. Co vie kazdy rozumny citatel SME a aj SME on line.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Robert Fico je komunista telom aj dusou.

Robert Fico je rodeny diktator.

Robert Fico reprezentuje najvacsie nebezpecie pre Slovensko.


p.s. stranku www.antifico.sk udajne navstivilo uz 15 000 ludi. Dufam, ze do volieb ju navstivi kazdy zodpovedny volic na Slovensku a vo volbach sa aj zodpovedne rozhodne…

Peter Horvath

Peter Horvath

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  1x

som funkey, byvam v Bratislave, som funkeydedcek... Narodil som sa v siedmom mesiaci, siedmeho novembra na Zochovej ulici v Bratislave. Teda v porodnici a nie na ulici. Byval na Panenskej, az do straty panictva. V dome v ktorom som byval, byval svojho casu aj Orol Tatransky. Ja som sa obcas citil aj orlom, aj dost blbo, kedze som v detstve skulil. Skuliaci orol nie je nic moc. Okrem toho som skuliac musel chodit na husle. Hanbil som sa prenaramne. Niest puzdro az na Diebrovo namestie a pritom este skulit a vediet, ze ucitel bude smrdiet od cibule, bola riadna depka. Blbe bolo aj to ze som som mal skvely sluch a neznasal som sa pocuvat pri hrani na husle. Okrem toho vsetci kamarati v tom case hrali futbal. Neskor ma uspesne zoperovali a uz som neskulil, ale za to som videl dvojmo... Dalej strucne.ZS Zochova. Gymnazium Metodova. VSVU graficky design a kresleny film. Clen skupiny BAHAMA, ale aj Devinska Nova Vec, Trans music comp....zakladajúci člen VPN... Zoznam autorových rubrík:  smepolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu