reklama

Ficoslota v 21. storočí

V Komárne a na Bratislavskom hrade pripravuje Slota s Ficom, alebo Fico so Slotom veľkolepé oslavy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (189)

K oslavám vo veľkom štýle patria aj pomníky. Jeden Trianonu a druhý Svätoplukovi. Jeden v Komárne a druhý na Bratislavskom hrade. Úplne náhodou oba pred voľbami a úplne náhodou za pompéznych osláv v doprovode STV. Pozrel som sa pre istotu do kalendára, či stroj času neposunul život v Budapešti a Bratislave o storočie dozadu. Stroj času neposunul nič, to iba blázni a nezodpovední hlupáci sa v Budapešti a Bratislave pretekajú v súťaži o najväčšieho blbca v Európe. Blbec Orbán sa naťahuje s blbcom Ficom, Jobbík so SNS a šialenstvo narastá na oboch brehoch Dunaja.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moja otázka pre Fica a Slotu znie:

Je pre Slovensko a Slovákov rozhodujúce, len to čo sa deje v Budapešti, alebo má Slovensko aj iné problémy?

Naozaj sa každý Slovákmusí dobrovoľne prihlásiť k Ficoslote, lebo inak je v službách Budapešti?

Súdruh Fico, súdruh Slota, musím uznať, že Maďarskú kartu gradujete silnejšie, ako pred prezidentskými voľbami a to som si naivne myslel, že viac sa už zneužiť ani nedá. Dá. Ficoslota za podpory z Budapešti rastie ako zhubný nádor. Fico a Slota vsadili všetko na jednu kartu. Spoločne. Ruka v ruke. Už ani nie je jasné, kde začína Fico a kde končí Slota. Sú ako jeden muž, ako by ich jedna mater mala.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Škoda, že starý komunista, člen UV KSS, top normalizátor, likvidátor VŠVU, národný umelec Ján Kulich má už svoju najhoršiu sochu života - jazdeckú sochu Svätopluka hotovú. Fúzia hláv Fica a Slotu do busty Svätopluka by určite potešila oboch. Škoda, že má hotového aj koňa. Orbán ako predloha, pre koňa by sa hodil náramne. Taká socha ešte na hrade určite nebola a možno nebola ani v Európe.

Svätopluk na koni nebude ale prvou sochou pred vstupom do hradu. V priestoroch pod vstupom totiž roky ležala socha J.V. Stalina, kde ju sudruhovia komunisti pre istotu odložili, po tom ako ju odmontovali z námestia SNP. Istota je istota, tak si asi v strachu vraveli sudruhovia. Sudruhovia sa vždy báli a dnes sa boja hlavne Budapešti. J.V. Stalin sa môže usmievať popod fúz. Keď už Fico so Slotom rehabilitovali národný socializmus, k diktatúre je to len na skok. Moskva môže oslavovať. Post KGB na čele s Putinom si nemôže želať nič viac vlády ustrašených, frustrovaných, hlupákov, žijúcich v minulosti, či už Bratislave alebo v Budapešti.

Peter Horvath

Peter Horvath

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  1x

som funkey, byvam v Bratislave, som funkeydedcek... Narodil som sa v siedmom mesiaci, siedmeho novembra na Zochovej ulici v Bratislave. Teda v porodnici a nie na ulici. Byval na Panenskej, az do straty panictva. V dome v ktorom som byval, byval svojho casu aj Orol Tatransky. Ja som sa obcas citil aj orlom, aj dost blbo, kedze som v detstve skulil. Skuliaci orol nie je nic moc. Okrem toho som skuliac musel chodit na husle. Hanbil som sa prenaramne. Niest puzdro az na Diebrovo namestie a pritom este skulit a vediet, ze ucitel bude smrdiet od cibule, bola riadna depka. Blbe bolo aj to ze som som mal skvely sluch a neznasal som sa pocuvat pri hrani na husle. Okrem toho vsetci kamarati v tom case hrali futbal. Neskor ma uspesne zoperovali a uz som neskulil, ale za to som videl dvojmo... Dalej strucne.ZS Zochova. Gymnazium Metodova. VSVU graficky design a kresleny film. Clen skupiny BAHAMA, ale aj Devinska Nova Vec, Trans music comp....zakladajúci člen VPN... Zoznam autorových rubrík:  smepolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu