reklama

Smer extraplus a útok premiéra na novinárov

Prezident Ivan Gašparovič v predvolebnej kampani rád zdôrazňoval, ako sú proti nemu médiá, ako sú voči nemu zaujatí novinári, politológovia. Včera som si kúpil za 1,10 Eura mesačník extraplus. Extraplus bolo a je jednoznačne na strane Ivana Gašparoviča. Extraplus v esenciálnej podobe dokumentuje mentálne a filozofické zázemie nášho prezidenta. Extraplus dokumentuje, ako vlastne Ivan Gašparovič myslí a cíti. Extraplus je echom všetkých fóbií, strachu, nenávisti, nacionalizmu, fašizmu a komunizmu na Slovensku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Ak mi neveríte, kúpte si láskavo extraplus, alebo kliknite na www.extraplus.sk. Ak ste v prezidentskej kampani mnohým odpovediam Ivana Gašparoviča nerozumeli, po prečítaní extraplus venovanému hlavne voľbám pochopíte. V extraplus nájdete vedľa seba neuveriteľnú zmes extrémnej nenávisti voči Čechoslovakistom, Maďarom, VPN, USA, NATO, kapitalizmu, Sorosovi a samozrejme aj voči celej opozícii a Radičovej zvlášť. Okrem nenávisti je v extraplus aj obhajoba. Obhajoba fašistov a komunistov. Reklama pre fašistov a komunistov. Reklama na internetový fašistický portál prop. Obhajoba Slovenskej pospolitosti v článku Samovykoreňovanie. Reklama pre komunistov z KSS v článku Milosrdní anjeli? Nechápete ako môžu v jednom mesačníku stáť bok po boku fašisti s komunistami? Môžu. Na Slovensku je všetko možné. Fašistov a komunistov spojila spoločná nenávisť voči „najväčšiemu zlu“, ktoré v ich očiach reprezentuje Iveta Radičová. Fašistov a komunistov spája aj ich spoločný boj za ich prezidentského kandidáta menom Ivan Gašparovič. Komunisti a fašisti sa na Slovensku spojili už dávno, len nikdy tak otvorene, ako to dnes zdokumentoval extraplus. Vlastne by som sa mal šéfredaktorovi Pavelovi Kapustovi poďakovať. Aprílové číslo mesačníka extraplus odhalilo svet podporovateľov Ivana Gašparoviča do naha. Ivan Gašparovič je nahý a Slovensko sa v sobotu rozhodne akému smeru dá prednosť. Smer extraplus je jasný.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nuž tak. Predošlý text som napísal tesne pred moratóriom a tak ho pán Bella presunul do súkromné, aby som nerušil moratórium. OK. Nerušil som. Nevedel som ešte, že pán šéfredaktor Extraplus, Kapusta bude prominentný hosť na oslavách víťazstva Gašparoviča v Limbachu. Pán Kapusta bol prijatý vrúcne do rodinného kruhu osláv Smeru a SNS a redaktori .týždeň, Žurnálu a Nového Času na „súkromnú“ akciu Gašparoviča vpustení neboli. Nečudujem sa. Gašparovič sa v STV priznal, že je aj za nové busty Husáka, aj za nové busty Tisa na Slovensku....Čo viac už mohlo potešiť Kapustu, čo viac už mohlo potešiť komunistov a fašistov, ako prísľub nových búst z úst ich staro nového prezidenta Gašparoviča. A tak sa Gašparovič objal s Kapustom a Kapusta s Gašparovičom a obaja si pripili na spoločné víťazstvo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

p.s. NewLenOn, ktorý má dnes opäť svojho prezidenta, zaútočil opäť na novinárov a noviny ako také. Chystá bezpečnostnú radu, lebo novinári podľa neho ohrozujú národne štátne záujmy Slovenska. Chystá akési nešpecifikované opatrenia. Chystá nešpecifikované zmeny právomocí prezidenta. Samozrejme nejde o nič iné, ako jeho starú a ošúchanú hru.

1. Odvedenie pozornosti od podstatných problémov, ktoré svojim vládnutím len on spôsobuje Slovensku, smerom k vymyslenej kauze „zlí novinári“ a naprosto neaktuálnemu problému kompetencií prezidenta.

2. Vyhlásením novinárov za „opozičnú stranu“, maximálne ponížiť skutočnú parlamentnú, mimo parlamentnú opozíciu a ich voličov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

3. Spochybnením novinárov, spochybniť výsledky prezidentských volieb, kde skoro milión občanov Slovenska povedalo svoje áno Ivete Radičovej.

4. Dostať opäť denne NewLenOna na obrazovku a do tlače, tentoraz už bez Gašparoviča.

5. Len on NewLenOn má byť na Slovensku témou a len on má témy určovať.

p.p.s Milí novinári. Bráňte sa pred útokmi NewLenOna. Bráňte slobodu. Spoločne. Ako jeden muž. Všetky médiá a všetci novinári majú v rukách mocnú zbraň, ktorú by bolo vhodné použiť proti bezprecedentným útokom premiéra na slobodu slova, proti šialeným útokom premiéra na novinárov. Ignorujte premiérové ficoviny, ignorujte jeho tlačovky. Nezobrazte premiéra 3 mesiace. Nenapíšte o ňom ani slovo. Spojte sa s elektronickými médiami. Elektronické médiá určite chápu, že útok premiéra na novinárov je aj útokom na ich slobodu. Nedovoľte, aby premiér pod heslom rozdeľuj a panuj delil novinárov a médiá na protištátne, proti národné, opozičné a neviem ešte aké. Mediálna hra NewLenOna je tak ľahko čitateľná a tak banálna a preto mu treba pohroziť zbraňami, ktorých sa bojí najviac. Mlčaním o jeho šialenstvách, o jeho strane, o jeho SNS, o jeho prezidentovi a hlasnou diskusiou o témach, ktoré skutočne trápia Slovensko.

Peter Horvath

Peter Horvath

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  1x

som funkey, byvam v Bratislave, som funkeydedcek... Narodil som sa v siedmom mesiaci, siedmeho novembra na Zochovej ulici v Bratislave. Teda v porodnici a nie na ulici. Byval na Panenskej, az do straty panictva. V dome v ktorom som byval, byval svojho casu aj Orol Tatransky. Ja som sa obcas citil aj orlom, aj dost blbo, kedze som v detstve skulil. Skuliaci orol nie je nic moc. Okrem toho som skuliac musel chodit na husle. Hanbil som sa prenaramne. Niest puzdro az na Diebrovo namestie a pritom este skulit a vediet, ze ucitel bude smrdiet od cibule, bola riadna depka. Blbe bolo aj to ze som som mal skvely sluch a neznasal som sa pocuvat pri hrani na husle. Okrem toho vsetci kamarati v tom case hrali futbal. Neskor ma uspesne zoperovali a uz som neskulil, ale za to som videl dvojmo... Dalej strucne.ZS Zochova. Gymnazium Metodova. VSVU graficky design a kresleny film. Clen skupiny BAHAMA, ale aj Devinska Nova Vec, Trans music comp....zakladajúci člen VPN... Zoznam autorových rubrík:  smepolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu