reklama

Mimozemšťan Mikuláš Dzurinda

Konečne vieme pravdu o poslancovi Mikulášovi Dzurindovi. Pán minister kultúry za stranu Smer sociálna demokracia Marek Maďarič to poslancovi povedal v STV jasne, ste z inej planéty.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Pán minister nekonkretizoval z ktorej planéty je opozičný poslanec. Škoda. Ak v parlamente sedia za SDKÚ ufóni, mohol Slovensku pán minister prezradiť aj taký detail o akú planétu ide. Otázkou aj zostáva, či všetci modrí sú ufóni. Je ufónkou aj Radičová? Hrozí Slovensku,  mimozemšťanka v kresle prezidenta? Sú mimozemšťania aj voliči SDKÚ? Nemalo by ministerstvo kultúry trvať na zmene názvu SDKÚ na SDK=UFO? Môžu vôbec mimozemšťania sedieť v Slovenskom parlamente? Môže byť mimozemšťan zároveň Slovákom? Nie je invázia mimozemšťanov riadená priamo z USA a Budapešti? Nejde náhodou o americký manuál? Napadá ma množstvo otázok...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Našťastie na otázku, či Slovák môže byť aj UFÓnom odpoveď poznáme. Môže. Jednotkou výtvarnej avantgardy 2Ost. na Slovensku bol nezabudnuteľný UFO Július Koller.

Je možné, že práve hlboká znalosť svetového výtvarného umenia inšpirovala ministra slovenskej kultúry k odhaleniu pôvodu Mikuláša Dzurindu, Ivana Mikloša a celého SDKÚ. Znalosť ekonómie to v žiadnom prípade byť nemohla, inak by musel vedieť, že práve daňová reforma Ivana Mikloša umožnila jeho pánovi predsedovi strany Smer sociálna demokracia, Róbertovi Ficovi, ktorý je zároveň dnes premiérom, predložiť v čase nástupu celosvetovej finančnej krízy do parlamentu „najsociálnejší“ rozpočet s pridaním 3 Euro na dieťa mesačne a mať zároveň o 130 miliárd viac pri jeho zostavovaní.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na ospravedlnenie pána ministra kultúry treba povedať podstatné. Minister kultúry skutočne nemusí byť expert na financie a ekonomiku. Minister kultúry mal svoje kreslo v TV štúdiu prenechať svojmu predsedovi, ktorý vie všetko. Róbert Fico by nám určite vedel presvedčivo povedať z ktorej planéty pochádza Dzurinda a Mikloš, prečo je 16% daň nebezpečná pre obyvateľov Slovenska a prečo sa majú Slováci okrem Budapešti báť aj mimozemšťanov a DSSiek.

Peter Horvath

Peter Horvath

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  1x

som funkey, byvam v Bratislave, som funkeydedcek... Narodil som sa v siedmom mesiaci, siedmeho novembra na Zochovej ulici v Bratislave. Teda v porodnici a nie na ulici. Byval na Panenskej, az do straty panictva. V dome v ktorom som byval, byval svojho casu aj Orol Tatransky. Ja som sa obcas citil aj orlom, aj dost blbo, kedze som v detstve skulil. Skuliaci orol nie je nic moc. Okrem toho som skuliac musel chodit na husle. Hanbil som sa prenaramne. Niest puzdro az na Diebrovo namestie a pritom este skulit a vediet, ze ucitel bude smrdiet od cibule, bola riadna depka. Blbe bolo aj to ze som som mal skvely sluch a neznasal som sa pocuvat pri hrani na husle. Okrem toho vsetci kamarati v tom case hrali futbal. Neskor ma uspesne zoperovali a uz som neskulil, ale za to som videl dvojmo... Dalej strucne.ZS Zochova. Gymnazium Metodova. VSVU graficky design a kresleny film. Clen skupiny BAHAMA, ale aj Devinska Nova Vec, Trans music comp....zakladajúci člen VPN... Zoznam autorových rubrík:  smepolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu