reklama

Ficoland: Dzurindov rohlík za korunu, Ficov za korunu päťdesiat

Povestné nakupovanie Fica s Monikou, kde na nákupných košíkoch Fico demonštroval ožobračovanie a biedu Slovákov je dávnou minulosťou. SME vtedy Fica prichytilo pri jednoznačnom zavádzaní verejnosti v priamom prenose. Ficovi to ale určite nevadilo. Nákupný vozík sa stal témou týždňa a téma, ktorú vymysleli v centrále SMERu žala úspech. Tak to bolo inak stále dokola a tak robil súdruh právnik Róbert Fico opozičnú politiku. Každý týždeň priniesol „dôkaz“ o extrémne pravicovej, ľud ožobračujúcej politike SDKÚ, Dzurindu a Mikloša.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (251)

Na predvolebné obdobie a nákupný vozík som si spomenul v Tescu.

Najlacnejšie pečivo, slávny obyčajný rohlík dnes stojí bežne korunu päťdesiat.

Ak by dnes bol Fico v opozícii, tak už dávno máva rohlíkmi na svojej tlačovke. Určite by vyrátal, ako pri súčasnom trende zdraženia rohlíka počas jedného roku asociálnej vlády, bude stáť na jej konci najmenej 3 koruny. Určite by sme čítali tisíce „autentických“ výpovedí zhrozených penzistov, ako budú musieť žiť na jednom rohlíku celý deň. Nárek a strašenie by bolo prenáramné a to som ešte vynechal zdraženie mlieka. Strašenie 5O% rastom cien mlieka a rohlíkov, by malo na Slovensku  určite zaručený úspech.Úspech strašenia by SMERu garantoval vo voľbách najmenej 10% nárast voličských hlasov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes je všetko inak.

Dnes Fico po mimoriadnom zasadaní vlády nemáva na tlačovke rohlíkom ale psom.

Dnes trápi Fica osud psa Tomanovej, osud Tomanovej ako takej, osud Tomanovej, ktorá je podľa SMERu uštvaná novinármi.

Samozrejme je Ficov nárek rovnako mediálne hraný falošný a zavádzajúci, ako bol ten s nákupným košíkom.

Samozrejme je to celé len a len odpútavanie pozornosti novinárov a verejnosti od zásadnej témy, cielenej deštrukcie druhého piliera Ficom, cielenej asociálnej politiky pána premiéra Róberta Fica.  

Prečo píšem na konci o politike pána premiéra Róberta Fica a nie o súdruhovi Ficovi? 

Odpoveď je jednoduchá. Súdruh Čaplovič si na kompletnom oslovení pán premiér Róbert Fico, dáva v TV tak záležať, že to bolo jediné čo som si z jeho rečí zapamätal. A ešte som si všimol, ako Radičovú nazval Kaníkom v sukniJ

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale to už je iná téma, téma prezidentských volieb, v ktorej viac ako Čaplovič hviezdil Palko... 

Takže späť k rohlíkom.

Predstava, ako penzisti na Slovensku v roku volieb sentimentálne spomínajú na Dzurindov rohlík za korunu, držiac Ficov trojnásobne drahší za Euro, je celkom zábavná pre opozíciu a tragická pre pána premiéra Róberta FicaJ

p.s. V Bille stojí už rohlík korunu 90...ak stál aj 90 halierov, tak Ficov už dnes je na dvojnásobku:-)

Peter Horvath

Peter Horvath

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  1x

som funkey, byvam v Bratislave, som funkeydedcek... Narodil som sa v siedmom mesiaci, siedmeho novembra na Zochovej ulici v Bratislave. Teda v porodnici a nie na ulici. Byval na Panenskej, az do straty panictva. V dome v ktorom som byval, byval svojho casu aj Orol Tatransky. Ja som sa obcas citil aj orlom, aj dost blbo, kedze som v detstve skulil. Skuliaci orol nie je nic moc. Okrem toho som skuliac musel chodit na husle. Hanbil som sa prenaramne. Niest puzdro az na Diebrovo namestie a pritom este skulit a vediet, ze ucitel bude smrdiet od cibule, bola riadna depka. Blbe bolo aj to ze som som mal skvely sluch a neznasal som sa pocuvat pri hrani na husle. Okrem toho vsetci kamarati v tom case hrali futbal. Neskor ma uspesne zoperovali a uz som neskulil, ale za to som videl dvojmo... Dalej strucne.ZS Zochova. Gymnazium Metodova. VSVU graficky design a kresleny film. Clen skupiny BAHAMA, ale aj Devinska Nova Vec, Trans music comp....zakladajúci člen VPN... Zoznam autorových rubrík:  smepolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu