reklama

Javůrek sa zo sna neprebudil…

Javůrek píše: Robert Fico založil svoj úspech na tom, že ľuďom ponúkal voľbu podľa sociálno – ekonomického zlomu. Podlľa mňa to bolo trochu inak. Len on Red Fico založil svoj úspech hlavne na hlúposti novinárov, médií, časti politológov, časti dnes už opozičných politikov. Dnešný úspech Len ona Red Fica neprišiel zo dňa na deň. Našiel som v počítači starší text napísaný pred voľbam v roku 2002i:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)

Ak sa dnes Fico vyhraza, ze bude vo vlade omnoho tvrdsi, ako bola SDL, v preklade to znamena, ze sa bude spravat este hlupejsie, ako Migas respektive Koncos. Samozejme je to tragikomicke. Fakt SDL ma neuveritelnu schopnost vyprodukovat stale vacsieho hlupaka. Clovek mal pocit, ze po Luptakovi, uz nic blaznivejsie nemoze prist. Dnes uz Luptak posobi vedla Fica, ako romanticky trpazlik s kelnou. Mam napad, naco sa trapit s tretou cestou, preco uz neoslovit rovno Sevca z KSS, co ma rovno prvu pomoc pre Slovensko?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Predsa len, prvu pomoc by mal Sevc poskytnut hlavne Ficovi. Pripadne by sa mohol zapojit aj zazracny ekonomicky a zdravotny team, okolo sudruha Schustera, spolu s nasim milovanym sudruhom prezidentom. Ich spolocna deportacia na Kubu, by bola naozaj skvelym riesenim. Urcite by na ich spolocny odlet, nebol problem vyzbierat dobrovolne dary. Boli by tym najkrajsim darom pre nich, pre nas, ale hlavne pre Slovensko. 

Lenon Red Fico na Kubu neodleteľ, naopak stal sa dnes premierom… 

Nuž tak. Lenon Red Fico sa nam nezrodil v predvolebnej kampani. Fico svoju cestu do pozície Lenona začal vstupom do KSČ. Potom členstvom v SDĽ. Po vstupe SDĽ do veľkej proti Mečiarovskej koalície, ako prvý v SDĽ pochopil, že viac ako na Mečiara treba nadávať na Maďarov, KDH, demokratov, Dzurindu a tak. Nie program ale nadávky vyniesli Fica do pozície najpopulárnejšieho muža v SDĽ. A prišiel Flašík a kúpil si Fica. Zrodil sa Lenon junior Fico. Fico opustil ním a Migašom skompromitované SDĽ a zrodila sa s.r.o. SMER – tretia cesta. Flašík vymyslel skoro každodenné tlačovky Lenona juniora Fica. Novinári a médiá namiesto ignorovania tlačoviek Fica, ktorého sila v parlamente bola úplne zanedbateľná, hltali a publikovali každú sprostosť, ktorú Fico povedal. Nik neprirovnával Fica k Ľuptákovi, nik si nechcel pripustiť, aké nebezpečie reprezentuje a aké nebezpečie bude v budúcnosti pre Slovensko znamenať. Názov SMER – tretia ceta mal totálne zamaskovať boľševickú podstatu a maniere Roberta Fica. Širokospektrálna tretia cesta Robeta Fica nemala absolútne nič spoločné s treťou cestou vo Veľkej Británii okrem názvu. Naopak, koncept a myslenie Fica presne kopírovalo myslenie Lenona Mečiara, nakoniec aj ekonomické pozadie bolo skoro úplne identické. Identický bol aj Flašík. Márne som písal denne na SME on line a varoval pred Ficom. Márne som som novinárom vravel:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chlapci máte mobilné telefóny?

Novinári: Máme.

Viete poslať sms?

Novinári: Vieme. …

Tak prečo si nepošlete jednoduchú sms s textom:

3 mesiace ani slovo Fica v mediách!

Novinári: Nemôžme.

Prečo?

Novinári: Fico má 20% podporu voličov.

A prečo má Fico 20% podporu?

Novinári: Hmmmm.

Fico má 20% podporu, lebo denne uverejňujete ptákoviny z jeho tlačoviek…

Nuž tak.

V Ante portas mal v tom čase Pišta Hríb hlavný problém, ako sa zbaviť Dzurindu. Nebol jediný. V čase zrodu Lenona Red Fica sa romatickí intelektuáli a novinári zaoberali hlavne čistotou politiky na pravom politickom spektre. Robert Fico, bol pritom už vtedy jasný favorit ostatných volieb, už vtedy reprezentoval hlavné nebezpečie pre Slovensko…

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Robert Fico sa nakoniec premierom nestal. Skvelú stredopravú reformnú vládu zostavil Dzurinda, aj keď sa v nej ocitol Paľko Rusko s ANO, ktorý pôvodne chcel sedieť vo vláde Fica…

A prišiel čas bleskového zabúdania. Dobré, nielen na Slovensku berú ľudia okamžite ako samozrejmosť. Ilúzia, že Slovensku sa nemôže už nič stať, že na Slovensku sa má viesť debata len o lepších a najlepších riešeniach totálne opantala nielen romantikov. Intelektuáli hromadne /spolu s opozíciou/ dávali ako najlepšiu známku vláde Mikuláša Dzurindu štvorku…Čo viac si mohol Red Robert Lenon Fico spolu s Flašíkom želať? Stačilo ešte viac a viac nadávať na Dzurindu. Nik si skoro nevšimol, že z Fica sa stal Lenon, že Fico už ani nepredstiera tretiu cestu, že jednoznačne smeruje Slovensko do časov Mečiara a zároveň socializmu…Dnes Lenon Red Fico ešte pridal aj nacionalizmus Slotu a fakt mu už chýba iba čierna fašistov, aby partia bola dokonalá…

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hra sa skončila, začína tvrdá realita vlády Lenona Red Fica…

Peter Horvath

Peter Horvath

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  1x

som funkey, byvam v Bratislave, som funkeydedcek... Narodil som sa v siedmom mesiaci, siedmeho novembra na Zochovej ulici v Bratislave. Teda v porodnici a nie na ulici. Byval na Panenskej, az do straty panictva. V dome v ktorom som byval, byval svojho casu aj Orol Tatransky. Ja som sa obcas citil aj orlom, aj dost blbo, kedze som v detstve skulil. Skuliaci orol nie je nic moc. Okrem toho som skuliac musel chodit na husle. Hanbil som sa prenaramne. Niest puzdro az na Diebrovo namestie a pritom este skulit a vediet, ze ucitel bude smrdiet od cibule, bola riadna depka. Blbe bolo aj to ze som som mal skvely sluch a neznasal som sa pocuvat pri hrani na husle. Okrem toho vsetci kamarati v tom case hrali futbal. Neskor ma uspesne zoperovali a uz som neskulil, ale za to som videl dvojmo... Dalej strucne.ZS Zochova. Gymnazium Metodova. VSVU graficky design a kresleny film. Clen skupiny BAHAMA, ale aj Devinska Nova Vec, Trans music comp....zakladajúci člen VPN... Zoznam autorových rubrík:  smepolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu