reklama

Zbehovia a putnici.

Zbehovia a putnici je skvely film Juraja Jakubiska. Toho Juraja Jakubiska, co natocil aj oslavny film o ropovode Druzba. Skvele filmy Juraja Jakubiska ziju a tie hlupe zapadli prachom a to je dobre...Ale nie o filmoch ma byt rec, ved cas kino zurnalov je davno prec. Rec bude o zbehoch a putnikoch na Slovenskej politickej scene a ich medialnej podpore...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Cast prva, bezprostredna reakcia na clanok Petra Schutza: Kde sa vzali nezavisli.

Peter, dnes vyznamni prebiehaci v tvojom clanku okrem Martinakovej nie su.
Vratme sa preto o jedno volebne obdobie dozadu.
Kto si dnes spomenie, ze aj medialny produkt Flasika, Robert Fico prebehol? Ze prebehol v okamihu, ked prehral volby o post sefa SDL. Clovek so silou JEDNEHO hlasu v NR, Flasikov Fico, mal priestor v mediach skoro rovnocenny ako cela vlada. Nebolo jedineho slova, tlacovky Flasikovho Fica, ktoru by novinari nehltali ako pismo svate. Denne...
Flasik a Robert Fico, ukazali kazdemu politikovi na Slovensku, ako lahke a ako vyhodne je preplavat z koalicie do opozicie...
Simko s Martinakovou zopakovali obdobny preskok ako Fico. Vedeli, ze opat budu mat na svojej strane media, so SME mohli pocitat na 100%...nuz tak...
Ten co prebehne na Slovensku k opozicii, je mediami zboznovany, ten kto prebehne ku koalicii je zatracovany...
Aby absurdita bola dokonala, tak dnes opozicny Palinko Rusko je aj hlavny svedok opozicie proti koalicii...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Zaver, ak media nebudu rozoznavat podstatne od nepodstatneho, ak media naletia ako male deti kazdemu medialnemu hracovi, tak nepomoze absolutne NIC...

Samozrejme, pocujem v usiach hlas Martina Simecku, ze media (SME) su len lokomotivou (parnou) na trati (zeleznicnej) do ktorej sa prihadzuju informacie a lokomotiva sa ruti zeleznicnou krajinou a vlastne ju nik neriadi, lebo je pohanana iba informaciami ktore spaluje...

Sefredaktor SME, ako Frigo na masine iba smutne sleduje co sa deje.

Dnes ma SME 13 rokov. A sefredaktor mlci. Nic. Ani slovo. Mozno je to len v tom nestastnom cisle 13. Neviem.

SME je v pubertalnom veku a k puberte patri vzdor. Zmena pre zmenu. Vzbura proti rodicom a svetu. Plzak mal recept pre rodicov, ako prezit pubertu: Denne sa rano postavit pred zrkadlo a opakovat si rakovina by bola horsia. Iste, v takom kontexte je mozne vlastne SME blahozelat. Nejde o rakovinu ale iba o pubertu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V casoch zrodu SME bolo vsetko inak. Etos zmeny, boja s Meciarom, ktory reprezentoval zmenu zmeny, bol jasny. Vladimir Meciar bol jednickou medzi zbehmi. Vladimir Meciar negoval zmenu ktoru priniesol 17 november a zbehol z VPN. Vladimir Meciar sa stal protipolom zmeny k lepsiemu.

Pri odchode z VPN sa na stranu Vladimira Meciara postavili skoro vsetky media na Slovensku...

Na uvod to snad dnes staci.

Je to naozaj vazna tema...

Zbehovia a putnici na slovenskej politickej scene...

Peter Horvath

Peter Horvath

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  1x

som funkey, byvam v Bratislave, som funkeydedcek... Narodil som sa v siedmom mesiaci, siedmeho novembra na Zochovej ulici v Bratislave. Teda v porodnici a nie na ulici. Byval na Panenskej, az do straty panictva. V dome v ktorom som byval, byval svojho casu aj Orol Tatransky. Ja som sa obcas citil aj orlom, aj dost blbo, kedze som v detstve skulil. Skuliaci orol nie je nic moc. Okrem toho som skuliac musel chodit na husle. Hanbil som sa prenaramne. Niest puzdro az na Diebrovo namestie a pritom este skulit a vediet, ze ucitel bude smrdiet od cibule, bola riadna depka. Blbe bolo aj to ze som som mal skvely sluch a neznasal som sa pocuvat pri hrani na husle. Okrem toho vsetci kamarati v tom case hrali futbal. Neskor ma uspesne zoperovali a uz som neskulil, ale za to som videl dvojmo... Dalej strucne.ZS Zochova. Gymnazium Metodova. VSVU graficky design a kresleny film. Clen skupiny BAHAMA, ale aj Devinska Nova Vec, Trans music comp....zakladajúci člen VPN... Zoznam autorových rubrík:  smepolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu