reklama

Bratia v 3ku, v akcii LenOn senior Meciar, LenOn junior Fico a Z.M.

A je to tu. Neodvolava sa Ivan Miklos (vie niekto preco?) ale Toth, Zajac a Prokopovic. Je jasne, ze je to fraska od zaciatku nakolko opozicia nema dost hlasov, ale divadielko sa musi konat...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Meciar Totha (v zastupeni Tothovou aby bola fraska dokonala).

Najnekulturnejsi politik Slovenska ide odvolavat najnekulturnejsieho ministra kultury tiez Slovenska. Parada. Darmo signatari volaju, len LenOn nie. Neskoro. Stalo sa. Posledna(?) casovana bomba Palka Ruska ma byt odistena, teda odidena, lebo HZDS je na strane argumentov signatarov:-) Tothova to vazne preziva a skoro place, ked o Thotovi vravi sice lubozvucne ale energicky. Normalne by mi aj srdco stislo. Ach boze. Nedalo by sa naraz zrusit ministerstvo kultury aj s ministrom, skor ako vypukne ta neuveritelna fraska v parlamente?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Fico Zajaca. Clovek by cakal, ze Martinakova bude chciet mat Zajaca na tanieri. Chyba, len ona ma ten cit a dokaze prepustit Zajaca pre Fica. Zajac je skvele medialne susto, ved prieskum nepusti a Zajac suverenne bezi na spici nepopularity. A tak ho dostal najlepsi strelec na svete RedFico. RedFico si z nas totiz uz tak neuveritelne dlho striela, ze popritom odstrelit aj Zajaca bude hracka. Ach tu budu slova o umrtiach, o deformach, o experintovani na ludoch, o umierajucich penzistoch, strelba slov bude naramna. Ved je to tak lahucke, staci stiahnut zopar reakcii z diskusii na SME on line.

ProsocialnaMartinakova dostala tentokrat v ramci slusnosti Prokopovica. Od socialnych veci preletiet rovno k lietadielkam, je sice skoro zazrak, ale co uz. Pred ostatnymi volbami boli tak uspesnou kauzou vlaciky tak dnes prileteli lietadielka, ako na zavolanie. Aby bolo jasne o co menej o problematike Martinakova vie, o to energickejsie o probleme (lietadiel a letisk) hovori. Musim uznat, ze jej novy kostym v monologu na TA3 slusal. Na letusku je ovsem dost stara. Ale nejde o slusivost kostymu, ale samozrejme o slusnost ako taku. Martinakova podla mna uspesne spoji boj za nizkoprijmovu skupinu (nie skupinku) obyvatelov s bojom za nizkonakladove lietadielka. Martinakova prida aj oblubenu strednu vrstvu, teda zname &? A samozrejme Opaterny zopar neopatrnych trestnych oznameni...

Peter Horvath

Peter Horvath

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  1x

som funkey, byvam v Bratislave, som funkeydedcek... Narodil som sa v siedmom mesiaci, siedmeho novembra na Zochovej ulici v Bratislave. Teda v porodnici a nie na ulici. Byval na Panenskej, az do straty panictva. V dome v ktorom som byval, byval svojho casu aj Orol Tatransky. Ja som sa obcas citil aj orlom, aj dost blbo, kedze som v detstve skulil. Skuliaci orol nie je nic moc. Okrem toho som skuliac musel chodit na husle. Hanbil som sa prenaramne. Niest puzdro az na Diebrovo namestie a pritom este skulit a vediet, ze ucitel bude smrdiet od cibule, bola riadna depka. Blbe bolo aj to ze som som mal skvely sluch a neznasal som sa pocuvat pri hrani na husle. Okrem toho vsetci kamarati v tom case hrali futbal. Neskor ma uspesne zoperovali a uz som neskulil, ale za to som videl dvojmo... Dalej strucne.ZS Zochova. Gymnazium Metodova. VSVU graficky design a kresleny film. Clen skupiny BAHAMA, ale aj Devinska Nova Vec, Trans music comp....zakladajúci člen VPN... Zoznam autorových rubrík:  smepolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu