reklama

Údajne je všetko inak

Milý volič stredopravých strán. Si zmätený, deprimovaný, sklamaný, znechutený? Cítiš sa podvedený a oklamaný? Tušíš, že tak brutálna predvolebná kampaň plná lží, mediálnych hier, hier tajných, hier, v ktorých sa už nevyzná ani divá sviňa na Slovensku ešte nebola?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (32)

Vitaj doma, volič pravice. Vitaj v novej fáze internetového a mediálneho politického boja, v ktorom už neplatia žiadne pravidlá.

Informácie sú rovné dezinformáciám, fakty sa zamieňajú s fikciou, keď stačí priradiť čarovné slovíčko „údajne“ a môžete tvrdiť čokoľvek. Dokonca platí pravidlo, že čím väčšiu blbosť budete šíriť, tým väčší priestor v médiách dostanete.

Príkladom môže byť tlačová konferencia Mariána Kočnera, Igora Matoviča, respektíve Ivana Weissa.

Otázka znie: komu na Slovensku tak nesmierne vyhovuje, aby denne kýble špiny padali na hlavy politikov SDKÚ-DS, SAS a celej bývalej stredopravej koalície? Komu vyhovuje mobilizácia k nevoleniu alebo k hádzaniu prázdnych lístkov do volebnej urny? Komu vyhovuje spochybňovanie úplne všetkého od 17. novembra 1989 vrátane?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Údajne všetko bolo a je inak. Údajne nás spasí len priama demokracia. Údajne nás oslobodí od politikov, od korupcie aj od všetkých neduhov.

Nuž tak, milí voliči. Možno aj vás brutálna predvolebná kampaň presvedčila, že niet koho voliť. Musím potom ale s ľútosťou skonštatovať, že kampaň súdruhov bola nesmierne úspešná. Že víťazný február sa súdruhom v marci podarí úspešne dokončiť. Súdruhovia Fico, Weiss, Harabin etc. už dnes chladia šampanské a súdruh Putin im určite pošle bozk na čelo. Veď nemohol zabudnúť na súdružskú návštevu najpopulárnejšieho politika Slovenska na zjazde jeho strany.

Nuž tak.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Opakujem: údajne je všetko stratené a všetko vopred prehrané, pretože niet koho voliť.

Neverím.

Veď stačí zakrúžkovať tých, čo chceme, tých, čo nás nesklamali, neklamali a nekradli. Stačí ukázať v reáli, že parlamentné voľby môžu byť zároveň primárkami pre pravicové strany. Zároveň aj dôkazom, že Slovensko má rozumnejších voličov ako politikov.

P. S: Nikomu sa nechcem vnucovať a dokonca ani „neprezradím“, koho budem voliť. Určite to bude jedna zo stredopravicových strán. Ak by som volil KDH, tak by som krúžkoval Procházku, Lipšica a Sabolovú. Ak by som volil Most-Híd, tak by môj krúžok dostal Bugár, Chmel a Šebej. Ak by moju priazeň dostala SaS, zakrúžkoval by som Kollára, Krnáča a Krajcera. A v prípade SDKÚ-DS by som zakrúžkoval Žitňanskú, Beblavého a Galbavého.

Peter Horvath

Peter Horvath

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  1x

som funkey, byvam v Bratislave, som funkeydedcek... Narodil som sa v siedmom mesiaci, siedmeho novembra na Zochovej ulici v Bratislave. Teda v porodnici a nie na ulici. Byval na Panenskej, az do straty panictva. V dome v ktorom som byval, byval svojho casu aj Orol Tatransky. Ja som sa obcas citil aj orlom, aj dost blbo, kedze som v detstve skulil. Skuliaci orol nie je nic moc. Okrem toho som skuliac musel chodit na husle. Hanbil som sa prenaramne. Niest puzdro az na Diebrovo namestie a pritom este skulit a vediet, ze ucitel bude smrdiet od cibule, bola riadna depka. Blbe bolo aj to ze som som mal skvely sluch a neznasal som sa pocuvat pri hrani na husle. Okrem toho vsetci kamarati v tom case hrali futbal. Neskor ma uspesne zoperovali a uz som neskulil, ale za to som videl dvojmo... Dalej strucne.ZS Zochova. Gymnazium Metodova. VSVU graficky design a kresleny film. Clen skupiny BAHAMA, ale aj Devinska Nova Vec, Trans music comp....zakladajúci člen VPN... Zoznam autorových rubrík:  smepolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu