reklama

Je Schutz kat?:-) Je Radičová sliepka?:-)

http://komentare.sme.sk/c/5400914/sami-sebe-katom.html

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Peter, úsmevne si to natrel Radičovej

Zabávam sa nesmierne. Zrazu toľká dojemná starostlivosť o to ako sa má či nemá líderka SDKÚ správať voči Ficovi. Naozaj si myslíš Peter, že po rokoch chrlenia ficovín Ficom mohla líderka "najnepopulárnejšej strany" preválcovať populistu Fica? Ja som tu na on line SME bojoval proti Ficovi v časoch, ked ho SME videlo ako nepopísaný list papiera. Od od prvého momentu založenia s.r.o. Smer som varoval pred Ficom. V tom čase ale bolo módou kopať denne do SDKÚ a Dzurindu. SME to s Ficom naozaj dokopalo úspešne až k zmene, po ktorej denne volalo spolu s Ficom, Martinákovou etc. pred ostatnými voľbami. SME pomohlo Smeru etablovať Fica do kresla premiéra. SME pomohlo s.r.o. Smeru v šíreni ficovín, ktoré Fico denne verklíkoval....
Iste dnes je všetko inak. Dnes aj tí čo verili na nepopísaný list menom Fico vedia, kto ten list písal, riadil a financujoval. SME dnes volá tiež po zmene zmeny, po zmene volá aj .týždeň dokonca aj Pišta Hrib, ktorý ešte nedávno rozdieľ medzi Dzurindom a Ficom nevidel a nechcel vidieť... Mne z tvojej strany v článku už chýbalo len povestné bla, bla: SDKÚ je ako Smer, alebo Radičová je Fico v sukni:-) A hlavne mi chýbal rozbor tvrdení Fica a Radičovej z hladiska pravdy a hľadania riešení pre Slovensko.

Peter Horvath

Peter Horvath

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  1x

som funkey, byvam v Bratislave, som funkeydedcek... Narodil som sa v siedmom mesiaci, siedmeho novembra na Zochovej ulici v Bratislave. Teda v porodnici a nie na ulici. Byval na Panenskej, az do straty panictva. V dome v ktorom som byval, byval svojho casu aj Orol Tatransky. Ja som sa obcas citil aj orlom, aj dost blbo, kedze som v detstve skulil. Skuliaci orol nie je nic moc. Okrem toho som skuliac musel chodit na husle. Hanbil som sa prenaramne. Niest puzdro az na Diebrovo namestie a pritom este skulit a vediet, ze ucitel bude smrdiet od cibule, bola riadna depka. Blbe bolo aj to ze som som mal skvely sluch a neznasal som sa pocuvat pri hrani na husle. Okrem toho vsetci kamarati v tom case hrali futbal. Neskor ma uspesne zoperovali a uz som neskulil, ale za to som videl dvojmo... Dalej strucne.ZS Zochova. Gymnazium Metodova. VSVU graficky design a kresleny film. Clen skupiny BAHAMA, ale aj Devinska Nova Vec, Trans music comp....zakladajúci člen VPN... Zoznam autorových rubrík:  smepolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu