reklama

Fico svoj debakel premenil na drvivé víťazstvo

A je to. Ešte včera ráno bola kauza Tipos debaklom Fica a behom dňa sa stala jeho drvivým víťazstvom. Na Slovensku sa jednoducho dejú zázraky, lebo máme zázračného premiéra a ľud ktorý verí na zázraky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (117)

Fico je fakt fascinujúci. Predstavte si, že sedí na tlačovke ako tréner futbalového mužstva Slovenska, ktoré utrpí debakel 10 : 0, na domácej pôde s provinčným klubom z Cypru. Prehra je tak zdrvujúca aj preto, že brankár Počiatek si sám strelí päť vlastných gólov a ďalším nezabráni, keďže sa počas zápasu venuje svojmu účesu, pozemkom, realitám a hlavne biznisu s J&T.

Základné tvrdenie trénera Fica je nasledovné. Ja tréner reprezentácie Slovenska odmietam prehru. Slovensko dnes neprehralo. Slovensko vyhralo 10:0 a všetky góly som strelil ja v prospech ľudu. Slovensko prehrávalo, keď bol trénerom Dzurinda, vtedy každý zápas skončil debaklom 30:0, vtedy chytal v bráne Mikloš a za tie prehry by mal ísť na 300 rokov do väzenia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jeden z novinárov sa nesmelo spýta, či videl ten istý zápas.

Ste idiot, odpovie Fico. Len idiot vidí jasné víťazstvo ako prehru. Vy chcete aby Slovensko prehrávalo? Položí rečnícku otázku novinárom.

Určite nechceme prehry Slovenska, ale dnes Slovensko utrpelo debakel povie tíško redaktor SME.

Opakujem, povie Fico, len idiot môže tvrdiť že sme utrpeli debakel, len idiot môže tvrdiť že Počiatek dostal 10 gólov, len idiot nenapíše o krásnych góloch čo som vsietil, len idiot v službách západu a finančnej mafie môže tak neuveriteľne klamať. Osem rokov Slovensko prehrávalo, osem rokov extrémne liberálny štýl Dzurindu priviedol Slovensko na dno. Celý svet priviedol do krízy. Slovensko dnes vedie a bude vedieť, aj keď určite napíšete, že prehralo. Ľud vie kto prehrával a kto vyhráva. Ľud vie, že dnes so mnou vyhráva, ľud vie, že už nikdy nedopustím aby prehral. Ľud verí tomu čo poviem a nie tomu čo napíšete. Ľud vie, že som nikdy neklamal. Oni klamali, oni ožobračovali, oni prehrávali, oni v službách kapitalistov zvyšovali ceny, oni uťahovali opasky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Posledná otázka, povie Sylvia Glendová.

Nový Čas: Ktorý z gólov bol podľa vás najkrajší?

Róbert Fico si dá tvár do dlaní a potom povie. Všetky.

Peter Horvath

Peter Horvath

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  1x

som funkey, byvam v Bratislave, som funkeydedcek... Narodil som sa v siedmom mesiaci, siedmeho novembra na Zochovej ulici v Bratislave. Teda v porodnici a nie na ulici. Byval na Panenskej, az do straty panictva. V dome v ktorom som byval, byval svojho casu aj Orol Tatransky. Ja som sa obcas citil aj orlom, aj dost blbo, kedze som v detstve skulil. Skuliaci orol nie je nic moc. Okrem toho som skuliac musel chodit na husle. Hanbil som sa prenaramne. Niest puzdro az na Diebrovo namestie a pritom este skulit a vediet, ze ucitel bude smrdiet od cibule, bola riadna depka. Blbe bolo aj to ze som som mal skvely sluch a neznasal som sa pocuvat pri hrani na husle. Okrem toho vsetci kamarati v tom case hrali futbal. Neskor ma uspesne zoperovali a uz som neskulil, ale za to som videl dvojmo... Dalej strucne.ZS Zochova. Gymnazium Metodova. VSVU graficky design a kresleny film. Clen skupiny BAHAMA, ale aj Devinska Nova Vec, Trans music comp....zakladajúci člen VPN... Zoznam autorových rubrík:  smepolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu